රට ගිය ගොඩයගේ කතාව – 11


ගෑණු වෙලා උපදින්නේ පවු කරපු අය කියලා මේ ළඟකදි ගොඩයා දැක්කා අන්තර්ජාලයේ සැරිසරන විට. ජනප්‍රිය රැල්ලේ එක් බෞද්ධ භික්ෂුවක් එසේ වදාරා තිබුනා. ඒක දැකපු ගොඩයගේ හිතට ආවා හොඳ කුණුහරුප ටිකක්. ප්‍රතිචාර දක්වන්න ගොඩයා පාවිච්චි කළේ පුසුඹගේ විශාල කොම්පියුටරය. ගොඩයට කොම්පියුටරේ මැජික් වගේ. ඇත්තම කියනවා නම් ගොඩයා මවුස් එක පාවිච්චි කරන්නවත් දැන ගෙන හිටියේ නැහැ. ඒ නුහුරුකම නිසාම දවසක් ගොඩයා අතින් කොම්පියුටරය stuck උනා. ඒ කියන්නේ වින්ඩෝස් ගොඩක් ඇවිල්ල ඒව ක්ලියර් කර ගන්න දන්නෙ නැතිව එහෙම්ම දාල උදේ වැඩට ගියා. හවස පුසුඹා මල්ලි ආවා. කොම්පියුටරයට වෙලා තියෙන දේ දැක්ක. ඒක මහ අවුලක් නෙවේ.
” අයිය මගෙ කොම්පියුටරේ පාවිච්චි කළාද ?”
” ඔවු පොඩි අප්සෙට් එකක් උනා. මම දන්නෙ නැහැ කොහොමද ඒක හරි ගස්සන්නෙ කියල”
” මොන මගුලක් කරනවද මන්ද මේක අස්සට වැදිල ” එහෙම කියාපි.
( මගුල කියන වචනෙ නෙවේ පාවිච්චි කලේ. ඒක ගැහැණු අවයවයකට කියන ග්‍රාම්‍ය වචනයක්. ඒක මට මෙතන ලියන්න බැරි කමක් නැහැ. ඒත් ඒ සිද්ධිය මතක් වෙන කොට මට මා ගැනම දුක හිතෙනව. ඇයි මේ වගේ පොඩි දේකට මට මේ විදියට කතා කරන්නෙ කියල.. අඩු තරමෙ මම එයාට වඩා වැඩිමල් කියන එක ගැනවත් හිතන්න ඕන )
ගොඩයගෙ හිතේ පුසුඹා ගැන වෛරයක් නෑ. ඒත් කරුණාවකුත් නෑ. හතුරෙක් කියමුකෝ.
හතුරාගේ හතුරා මගේ මිතුරා.
පුසුඹා ***නන්ද හාමුදුරුවොත් එක්ක තරහයි. ඒ නිසා ***නන්ද හාමුදුරුවෝ ගොඩයාට සමීප වූයේ පුදුම ඉක්මණට.
” මහත්තයා.. ඔය මනුස්සයා මෙහෙට ආවේ ලංකාවෙන් ආ නැටුම් කණ්ඩායමක් එක්ක. ඔය ඇන්ඩෲ ළඟ රස්සාව හොයල දුන්නෙත් මම. මිනිහා හිටි ගමන් මා එක්ක අමනාප වෙලා මට විරුද්ධව තැන් තැන්වල කියවන්න පටන් ගත්තා.. ඇන්ඩෲ බෞද්ධයෙක්. ඉස්සර මෙහාටත් ආවා. අපට ආධාරත් කළා. දැන් අරයගෙ කීම අහල මහායාන පන්සල් වලට යනව. අනේ හොඳයි. මට කමක් නෑ”
ගොඩයත් කොම්පියුටරයක් ගත්තා. දැන් ටික ටික දේවල් දන්නවා. ගෑණු ගැන අරෙහෙම කියල තිබුණු හාමුදුරුවන්ට හොඳ පිළිතුරක් යැව්වා. කට උත්තර නැති වෙන්ටම. පිස්සෙක්. උගෙ අම්මා ගෑණියක් නෙවෙයිද ? ගෑණු නැත්නම් මේ ලෝකෙ කාන්තාරයක් වගේ වෙයි නේද ?
ගෑණු මල් වාගෙ. සමහර මල් ලස්සනයි. සමහර මල් සුවඳයි. සමහර මල් පාට පාටයි තවත් සමහර මල් වල පැණි පිරිල. ඒ හැම දෙයක්ම එහෙම වෙලා තියෙන්නෙ තම වර්ගයා ඉදිරියට ගෙන යන්නට.
ගෑණුත් එහෙමයි. සමහරු ලස්සනයි. තවත් සමහරු අවලස්සනයි කියන්න මම කැමති නැහැ .. ලස්සනෙන් අඩුයි. ඒත් ලස්සන අඩු අයට අනෙක් අයට නැති විශේෂ දෙයක් මැවුම්කාර දෙවියන් දීල තියෙනව.
ගොඩයගේ පන්තියේ හිටි විජිතා කට්ට කලුයි. ඒත් නන්දා මාලිනිගේ ගීත ගායනා කරන කොට ඇඟේ මයිල් කෙලින් වෙනව. අවලස්සන ගැහැනුන්ට කුමක් හෝ ආකර්ශනීය දෙයක් ලැබිල තියෙනව ස්වාභාවයෙන්ම.
ඒත් මේ මං කියන්න යන ගෑණිට නම් දෙවියන් වහන්සේගෙන් කිසි අනුකම්පාවක් ලැබිල නැහැ.
පන්සලේදී මට හමු වූ ” චන්ද්‍රා” මිටි මහත ගෝලාකාර ශරීරයක් ඇත්තියක්. ඒ මදිවට කොරියන් මුහුණ තවත් කැත වෙන්ට කොණ්ඩෙ කොල්ලෙකුගේ වගේ කොටටම කපල.
” ඔයා තනියමද ඉන්නේ ?” චන්ද්‍රා ගොඩයගෙන් ඇහුවා.
ගොඩයා ” ඔවු” කියන්න ඔලුව වැනුවා.
” අනේ.. ඔය වයසට මොනවටද තනියම ඉන්නේ ?” චන්ද්‍රා මනමාල බැල්මක් හෙළුවා. ඒත් ඒ බැල්මට ගොඩයාගේ එක් ශරීර අවයවයක්වත් වෙනස් උනේ නැහැ.
” එයා ගෑණුන්ට ආස නෑ” ***නන්ද හාමුදුරුවෝ උත්තර දුන්නා. ( උන් වහන්සේට තියෙන්නෙ මහ වාචාල කටක්)
” එහෙනම් අහවලාගෙ ජාතියේ …”
” ඔවු .. එයාගෙ ළඟ ඥාතියෙක්”
ඒ සිද්ධිය එතනින් ඉවරයි.

” අයියට ලියුම් වගයක් ඇවිල්ල තියෙනව.. යතුර තියෙනවනේ.. පුළුවන් වෙලාවක ඇවිල්ල අර ගෙන යන්න. කුස්සියේ මේසෙ උඩ ඇති” පුසුඹා මල්ලි ගොඩයගේ ආන්සරින්ග් මැෂින් එකේ මෙසේජ් එකක් තියලා.
ඌට ඕන කමක් තියෙනවා නම්. යනින් එනින් ගමන් දීගෙන යන්න බැරිද. ගොඩයා වැඩ කරන 7 ඉලෙවන් එක තියෙන්නේ පුසුඹා දෙවෙනි ජොබ් එකට යන පාරෙමයි. හේතුව මේකයි.. මිනිහ කැමති නෑ මිනිහගෙ ඥාතියෙක් 7- ඉලෙවන් එකක වැඩ කරනවා කියල කවුරුවත් දැන ගන්නවට. ( 7-ඉලෙවන් රැකියා කියන්නේ හදිස්සියෙන් හොයාගන්න පුළුවන්.. නීතිවිරෝධීව ඉන්නා අය වැඩ කරන; වැඩ වැඩි; පඩි අඩු රස්සාවල්) ඌ හිතන හැටියට සුද්දගෙ කිරිච්චපල්ල ලෙව කන එක ඊට වඩා නම්බුයි. මහ ඔළුව ඉදිමිච්චි එකෙක්.

ගොඩයා එක හැන්දෑවක ගියා එයාගෙ ලියුම් ටික අර ගන්න. පුසුඹගෙ කාර් එක තියෙනවා. ඒ කියන්නෙ මිනිහ ගෙදර ඇති. කාමරෙන් හිනා හඬක් ඇහෙනවා. ගෑණු හිනාවක්. කෙඳිරියකුත් ඇහෙනව. ඒක වෙන්න බෑ. පුසුඹට ගෑණු ඇලර්ජික්. කෝකටත් ගොඩයා කුස්සියේ වාඩි වෙලා ලියුම් එක එක කඩල බලමින් හිටියා. පුසුඹා ජංගි කොටේ පිටින් බාත් රූම් යන්න ආවා.
” ආ.. අයිය ගොඩක් වෙලාද ඇවිල්ල?”
ඊ ළඟට තන් දෙකට උඩින් තුවායක් දවට ගත්තු බවලතෙක් එළියට ආවා.
ඒ අර “චන්ද්‍රා”
” මම යන්න ඕන. පස්සෙ වෙලාවක කතා කරන්නම්.”
ගොඩයා යන ගමන් එක දිගටම කල්පනා කලේ ඒ සීන් එක මොකක්ද කියල.
එදා රෑ පුසුඹ මල්ලිම කෝල් කලා.
” උඹ මහ පුදුම මිනිහෙක්.. උඹට කෙලින් වෙනවද ඔය ගෑණි දැක්කම? . අනික උඹ පිරිමින්ටනෙ කැමති”
” මම කැමති පිරිමින්ට තමා. ඒත් ගෑණුන්ට කැමති නෑ කියල කවද හරි කියල තියෙනවද ? මම gay නෙවෙයි මම bi-sexual .. මේව අයියලා වගෙ ගොඩයින්ට නම් මැජික් වගේ ඇති. ජීවිතේ රස විඳින්න අළුත් අළුත් දේ අත් හදා බලන්න ඕන. ඔය ගුහාවෙන් එළියට එන්න. ලෝකය අපි දකිනවට වඩා සුන්දරයි. අපි ලෝකෙ explore කරන්න ඕන”

ගොඩයට දැන් වයස 40 ක්. තරුණයෙක් නෙවි. ගොඩයා නොදන්න දේ තව කොච්චර ඇද්ද ?

( මතු සම්බන්ධයි )

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to රට ගිය ගොඩයගේ කතාව – 11

  1. /* ගෑණු වෙලා උපදින්නේ පවු කරපු අය කියලා මේ ළඟකදි ගොඩයා දැක්කා අන්තර්ජාලයේ සැරිසරන විට. ජනප්‍රිය රැල්ලේ එක් බෞද්ධ භික්ෂුවක් එසේ වදාරා තිබුනා. */

    ඒ බණ පොජ්ජ ගැන නම් කියලා වැඩක් නෑ!

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )