නවතම ප්රතිචාර
නිහාල් ගුරුසිංහ පොඩි හාමුදුරුවෝ පිළිබඳ ඕනමැන්ටල් පොඩි හාමුදුරුවෝ පිළිබඳ dream පොඩි හාමුදුරුවෝ පිළිබඳ Mahinda Abeysinghe පොඩි හාමුදුරුවෝ පිළිබඳ Nihal Gurusinghe සුදු බෑණා පිළිබඳ Praba සුදු බෑණා පිළිබඳ නමියගෙ වීදිය සුදු බෑණා පිළිබඳ නවීන් සංදීප කුමාර රට ගිය ගොඩයගෙ කතාව- අවසන්… පිළිබඳ නවීන් සංදීප කුමාර සුදු බෑණා පිළිබඳ Nihal Gurusinghe සුදු බෑණා පිළිබඳ Sudath සුදු බෑණා පිළිබඳ Nihal Gurusinghe සුදු බෑණා පිළිබඳ Ashoka සුදු බෑණා පිළිබඳ Sarath Perera ගූ කතා ගොඩක් පිළිබඳ sam perera ගූ කතා ගොඩක් පිළිබඳ -
Join 127 other subscribers
මා බලන්න ආ අය
Blog Stats
- 217,332 hits
-
නවතම ලිපි
- පොඩි හාමුදුරුවෝ
- සුදු බෑණා
- මොඩර්න් චතුරාර්ය සත්යය
- ගූ කතා ගොඩක්
- කලවම ? කවලම ?
- අමුතු කතාවක්
- අම්මගේ දැක්ම
- ස්වෙත්ලානා-2
- ස්වෙත්ලානා
- පළා බබා- අවසන් කොටස
- පළා බබා -5
- පළා බබා – 4
- හැපි වැලන්ටයින්ස් ඩේ
- පළා බබා – 3
- පළා බබා – 2
- පළා බබා
- රට ගිය ගොඩයගෙ කතාව- අවසන් කොටස
- රට ගිය ගොඩයගෙ කතාව – 14
- රට ගිය ගොඩයගෙ කතාව – 13
- රට ගිය ගොඩයගේ කතාව- 12
- රට ගිය ගොඩයගේ කතාව – 11
- රට ගිය ගොඩයගෙ කතාව – 10
- රට ගිය ගොඩයගේ කතාව – 9
- රට ගිය ගොඩයගෙ කතාව – 8
- රට ගිය ගොඩයගේ කතාව – 7
සිංහල බ්ලොග් කියවනය
මගේ වැඩ
මා යන එන තැන්
- අරුණි ශපීරෝ 0
- ඇල්කෙමියාගේ දිනපොත 0
- කතන්දර 0
- දයාල් බතී 0
- දුකා 0
- නවම් මාවත 0
- පොඩි කුමාරිහාමි 0
- යසිරු 0
- වෙද ගෙදර වෙද ගෙදර 0
- සංචාර කැමරාව 0
-
Join 127 other subscribers
නිහාල් අයියගෙම බොගේ හින්දා හොඳා…… මතකනේ නැන්දගේ ඉඳිආප්ප කන්න ගිහින් වෙච්ච වින්නැහියක් අපේ අයියාලගෙන්. 😛
ජයසේන ජයකොඩි මහත්තය පිච්චමල් නව කථා මාලාව ලියල තියෙන්නේ සංඝයා වහන්සේලා, පන්සල්වල ආවතේව කරන අය, සහ පන්සල් ආශ්රිත ජන සමාජයේ හැසිරීම් වල කළු සුදු දෙපැත්තම තුලනාත්මකව විග්රහ කරමින් අවසානයේදී ධනාත්මක පණිවිඩයක් සමාජයට ඉදිරිපත් කිරිමටය. මේ සත් කාර්ය සඳහා එතුමා ත්රිපිටකය මැනවින් හදාරා ඇත. ඔබ අපහාස කිරීමේ චේතනාවෙන් එම පොත්වල ඇති කරුණු, ඔබේ පාපී මනසට ගැලපෙන අන්දමට විකෘති කර ඉදිරිපත් කර ඇත. ඔබේ අවසාන අරමුණ කුමක්ද? අපහාස කිරීමේ චේතනාවෙන් ඔබ කරන කටයුතු තව දුරටත් දියුණු කිරීමට කැමති ඇතිනෙ. අන්තර් ජාලයෙන් ත්රිපිටකය හොයාගෙන විනය පිටකය සිංහලෙන් කියවන්න. අපහාස ලිපි 100 කට වඩා ලියන්න පුළුවන්, වසර 2600 කට පෙර සිටි සංඝයා වහන්සේලා, පන්සල්වල ආවතේව කරන අය, සහ පන්සල් ආශ්රිත ජන සමාජයේ හැසිරීම් වල කළු සුදු දෙපැත්තටම අදාළ සිද්ධීන් උදාහරණ උදාහරණ සහිතව තියෙනවා. එත් එකම එකක් මතක තබා ගන්න නුවර යුගයේ සිටි ගනින්නාන්සේලා පවා ඔබට වඩා උසස් අය. එතුමන්ලා සිල් නොරැක්කාට බන පොත් ටික තම පන මෙන් රැක ගත් බැවින් අද අපට කියවීමට ධර්මය තිබෙනවා. ඒ අනුව පිළිපදින සංඝයා වහන්සේලා, පන්සල්වල ආවතේව කරන අය, සහ පන්සල් ආශ්රිත ජන සමාජයක් තිබෙනවා.
සමරසේකර .
කතාව ඉවර නෑ… ඉතිරි ටිකත් කියවලම හිටිය නම්.
එතෙක්.. මම කාගෙන්වත් කොපි කරල නෑ. කාටවත් අපහාසයක් කරන්නෙත් නෑ.
කඩු පොලු උස්සගෙන සටනට එන්න ඉස්සෙල්ල හිතල බලන්න මේ වගේ සිදුවීම් ප්රායෝගිකව අපි දකිනවා නේද? සමාජයේ සිද්ද වෙනවා නේද කියලා….
කවුද මේ?මොනවද කරන්නෙ?
භාරතයෙන් සාසනය තුරන් වීමට හේතුව වූයේ
අප රක්ශා කරන ලොකු පලුවයි සංස්කෘතික වැල ගෙඩියේ
දූපතක් නිසයි මෙතුවක් කල් අප බේරී සිටියේ
හා හා කට නොවරද්දන් සාංගීකය සිරිමලාත් මවත් පින්වතුනේ
සිරිමල් සා0ඝික විය ?
හපෝයි මෙන්න ප්රතිරූප ඕසෙට කුඩුකරගන්නෝ… බො.බ.සෙ මෙහෙ එන්ඩෝ………. මෙන්ඩෝ ගරහනෝ…….. එන්ඩෝ….
චීය… අපි හිතුවෙ නෑ ඔයා මෙහෙමයි කියල. චී අනේ….
කෝ මේ කුළුගෙඩිය..
ඇතුලතත් ගැට, පිටතත් ගැට…
ලොකු හමුදුරුවොද දැන් බොදුබල සේනාව මෙහෙයවන්නෙ :)?.
කිසිම දෙයක් නොදන්න පුංචි දරුවෙක් වෙනුවෙන් හිතේ තද ශෝකයක් ඇති කල සටහනක්!
නවකතාවකටත් අපූරුයි.
ඔයා මහ අමානුෂික, අන්තවාදී, මූලධර්මවාදී, අබෞද්ධ මිනිහෙක්… මෙච්චර කල් මම ඔයාගෙ ගැන හිතාගෙන හිටපු ප්රතිරූපය එහෙම පිටින්ම බින්දා මේ පෝස්ට් එක නිසා… අපේ ජාතිය ආගම රකින කට්ටියට මෙහෙමද කතා හදන්නෙ ඈ ?
😀
මොන විශේෂණ පද යෙදුවත් මට බොරුකාරයා කියල නැහැ නේ.
යූ ටියුබ් එකේ තියෙනවා රුවන්වැල්ලේ සොභිත හිමියන් ගැන ලස්සන වීඩියෝ එකක්. ඒක බැලුවොත් ඔබ , ඔය ප්රතිචාරය අස් කරගන්නවා සිකුරුයි
මගේ උපහාසය තේරුම් ගන්න බැරිවෙච්චි හැඩයි…..
මොකෝ නැතුව. මම දැක්ක හිනා මූන. තේරුම් ගන්න බැරි උනා නම් මම බනිනවනේ. 🙂
පෘථඃජන අපි…. අපි අපිම මරා ගන්නවා… අර පොඩි හාමුදුරු දෙනම වගේ සාමදානෙන් ඉන්න බැරි ඇයි ?
හැබැයි ඉතිං අපේ ගමේ උන්නාන්සෙත් ඔය කතාවම මුල හරිය අගේට රඟ දක්වනවා. එකම වෙනස ගෑණී තනිකඩ මැදි වයයක ගෑණියෙක් වීම විතරයි. බඩට දරුවො එන්නත් ඇති… ඒවටත් බෙහෙත් තියෙනවා නොවැ…. උන්නාන්සෙ දස්සයා….
හැබැයි කොල්ලොන්ගෙ පස්ස පැත්ත පලන්නෙ නං නෑ… මොකද ඉතිං උන්නාන්සෙට කියන පරක්කුවෙන් අර ගෑණි ඇවිත් තෙල් ගාලා උළුක්කුව අරින නිසා.
hmm…. no comments.